山川「詳しさるくとー弁護士んかい任ちうぅい、なまーぬーん話しらん

ただ、わんねー完全にたがいんでぃうむとーてぃ自信むっち言らりやびーしが、くまー書ちふさんでぃぬが、うしうしさんってぃいーしぇー確実に否定そーいびーん。
なーら起訴ないが、不起訴ないがぬ話ぬ最中やいびーん。わんとぅしてーあたいめー不起訴ないる事案でぃあるうんでぃうむとーん。ただ、えーてぃぬちむふじうぅらん部分んあい、
えーてぃぬ弁護士たてぃとーくとぅわんにんちゃんとぅ弁護士たてぃてぃ。球団んかいんうれー説明そーいびー。
(とぅじんかい)ちゃーき言やびたん。ちゃーき言ちちゃーきわびやびたん。でーじ申し訳ねーん、わっさいびーん、んでぃ。ふんとーわっさいびーんってぃ言ちちゃんとぅちてーやびたんし、奥さんからー「ふらーやんやー」ぐとーる。
奥さんぬうぅらがちーかにるくとぅしねーん。くじゅぬしむちち、オフぬ話やいびーしが、うさきぬでぃ焼き肉かでぃ、あにるくとぅなてぃねーんくとぅ、うりにちいてー経緯説明し、
まあわっさいびーん、まくとぅわっさいびーんでぃ言ち。奥さぬんうりに対してーふらーやんでー、んでぃ。うりにちいてぃさんじゃんくんじゃんわじらってぃ。
わじられえーさびたんしが、まあなま、結構てーしちなくとぅなてぃしまとーてぃ、表んかえーんじてぃうぅらんたんしが、うりがいじり表んかいんじーるはじ、でぃぬ話ーそーいびたし、
まくとぅ迷惑かきてぃわっさいびーんでぃちてーやびたん。ただ、まくとぅうしうしぇーしうぅらんくとぅ、くりてーのー100%、確実に、刑事ぬっちゅてぃがろーんかい確実に言ちょーん。うんなくとぅするわきがねーん。
わんうさきちゅーさいびーんし、うさきぬでぃ酔っ払たる勢いてぃがろーそうてぃがろーでぃんねーやびらん。なーじったいに力てぃがろー、えーてぃぬみちゃみちゃ嫌がとーるぬんかいっていうくとーいかなしんねーん
あれーうしうしさったんでぃいちょーくとぅかにるくとぅなとーるどーしが、多少ないきがさしみてぃねーんくとー申し訳ねーん、でぃぬうむいやいびーん。ただうしうしさんでぃぬくとぅが論点やんならば、
いかなしんあんやあらんくとぅ。
きがえーてぃぬさるくとー、いちゅたーかちゃでぃねーんぬがやーんでぃうむとーるさぁしが。あんしきがさしみてぃしまたしぇーまくとぅ申し訳ねーんでぃうむとーいびーしが、
うしうしっしぇーいかなしんねーん。うしうしすか、あんしいーるがやー、いかりてぃうぅらんでぃぬが(笑)。
たいやあらんしが、知り合いてぃがろーん交いてぃぬどーたる仲っし、いーなーかやいびたんし。ぬだいする機会ーあいびーんさぁ。うれーあし、ねーんでぃいーねーゆくしないし、
ぬむしん過去にいくけーぬんあいびーん。普通に仲良くそーるいなぐんうぅいびーしが、ぬみどぅしとぅしてぃやー。ゆだるさぁしが、ゆだるぬんいちゃらってぃ話なてぃ。
試合んんーじぶさんってぃくとぅやたんくとぅ、試合んーちゃるあとぅんかいぬだんってぃいーん。
やーにんじゅんあんやいびーんし、どぅーぬオフとーいれー、オフぬ期間んかいあにるくとぅし、なまとぅなてぃでーじなてぃ、でーじ申し訳ねーんくとぅさん。やーにんじゅんあんやいびーんし、
ファンぬ方ん含みてぃわんにんかい関わいるまじりぬっちゅんかい迷惑かきてぃねーんでぃぬくとぅんかいでーじ申し訳ねーんでぃぬうむえーあいびーん。
やいびーしがいかなしんうしうしってぃ言いしぇーねーんんでぃ、いかなしん。いかなしんねーんっていうくとー自信むっちいらりやびー、
あにる、ぬーだるやー、わんからしーねーやっぱいかなしんあにるくとーねーんくとぅ。
ただとぅじぬうぅしが他ぬいなぐとぅあしでぃねーん、うりに対してーくぬぐ時世やいびーんし、どぅーやうすましく反省さびたんし、とぅじんかいんちぶるさぎてぃ、いなぐんぐゎんうぅいびー。
どぅーぬ一瞬ぬ欲望んでぃいーが感情っし、ちゅらさるいなぐとぅあしでぃねーんでぃしぇーうむやびーん。やしが、やてぃうしうしっていうぬが論点なとーるぬやれー、いかなしんたがいん。
えーてぃぬ主張そーる点、うしうしってぃ言いるとぅくる。うれーいかなしんねーん、んでぃいかなしん否定すん。きーさちてぃがろー弁護士ぬっちゅんかいしかっとぅ話ちょーん。弁護士から話しがあんでぃうむやびーん。」